13/1/08

Αρκάτος

Μου έχουν πει ότι σε κάποια περιοχή της Ελλάδος χρησιμοποιούν τη λέξη αρκάτος για να περιγράψουν "αυτόν που περπατάει χωρίς να κρατάει τίποτα" ή για ακρίβεια "με ελεύθερα χέρια". Αλλά το "τίποτα" (και με άδειες τσέπες επιπλέον) έχει άλλη γλύκα :-) Δοκιμάστε το! Αφήστε τα κλειδιά κάτω από το χαλάκι και περπατήστε αρκάτοι. Το συναίσθημα είναι πρωτόγνωρο, ειδικά στην πόλη προσεγγίζει την ελευθερία του να κολυμπάς, και αξίζει τον κόπο!

Τέλος πάντων, μου αρέσει πολύ αυτή η λέξη και αποφάσισα να συνεισφέρω όσο μπορώ στη διάδοση της αλλά και στην εξάσκηση της :-) Για αυτό ξεκινάω αυτό το ιστολόγιο και στο λίγο χρόνο που έχω θα προσπαθήσω να μεταφέρω εικόνες και σκέψεις από πρόσφατους αρκάτους περιπάτους μου ...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κι έτσι απλά ξεκινάει ένα blog... Μαλλον πρέπει να χαλαρώσω και να αφήσω τις σκέψεις μου κι εγώ να παρουσιαστούν κάπου εκεί στον www. Ωραία η λέξη 'αρκάτος'! Και κυρίως, ωραία η ερμηνεία της! Θα το δοκιμάσω! Παραπέμπει βέβαια αναπόφευκτα στο 'Αρκάς'. Λες να την ξέρει την λέξη ο μπαγάσας;

Αρκάτος είπε...

Να το κάνεις, να αφήσεις τις σκέψεις σου! (αλλά και την αρκάτη βόλτα φυσικά :-))

Και να έχεις πάντα στο μυαλό σου ότι οι πρώτες καταχωρήσεις θα διαβαστούν πιο λίγο από όλες ... οπότε είναι κρίμα να είναι και πολύ προσεγμένες ... κρίμα ο κόπος :-)